Інфографіка у ЗМІ: чому, навіщо і що з цього вийде?

Новини

Про роль інфографіки як основного інструменту формування конкурентоспроможності сучасних ЗМІ йшлося на профільному семінарі-практикумі для студентів-журналістів і рекламістів у рамках діяльності Центру Медіа та Інформаційної грамотності.

Сьогодні інфографіка – обов’язкова складова матеріалу будь-якого сучасного засобу масової інформації. Саме цей елемент відповідає за візуалізацію контенту, полегшує і пришвидшує сприйняття інформації реципієнтом. Тому сучасні рекламісти й журналісті просто зобов’язані орієнтуватися в основних питаннях, пов’язаних із інформацією, передаваною графічно, задля утримання свого читача або ж покупця. У зв’язку з такою потребою на кафедрі журналістики та філології факультету ІФСК СумДУ пройшов семінар-практикум «Інфографіка як інструмент формування конкурентоспроможності сучасних ЗМІ». Ознайомлював із темою та відповідав на запитання учасників заходу досвідчений тренер, кандидат соціологічних наук, доцент кафедри журналістики та філології Ярослав Яненко.

Учасники тренінгу мали змогу не лише розібратися з основною термінологією, а на прикладах розглянути основні види інфографіки, навчитись структурувати та відбирати факти для її створення. З особливою цікавістю студенти слухали про методи вибору дизайну, про актуалізації важливих даних і цифр, вибір засобів розкриття теми тощо. Адже саме ці практичні знання вони зможуть вдало застосовувати у своїй майбутній роботі.

Семінар-практикум проходив у формі «питань-відповідей», що сприяло активізації учасників і поглибленню знань у певних аспектах. Участь слухачів у зворотному зв’язку ще раз підтверджувала важливість піднятої теми та доцільність проведення такого заходу.

За словами учасників, тема семінару-практикуму, що його провів Центр Медіа та Інформаційної грамотності, доволі актуальна, тож почута інформація – це необхідна база для подальшої професійної діяльності.

Богдана Шевченко,
студентка групи ЖТ-51