Онлайн-тренінг від відомого журналіста-практика Андрія Куликова

Онлайн-навчання

«Громадянська позиція журналіста полягає у дотриманні професійних журналістських стандартів. Тільки так ми зробимо найбільшу послугу суспільству»

Андрій Куликов

Про спікера

За освітою спеціаліст з міжнародних відносин/референт-перекладач англійської мови. Із 1992 року – продюсер, а згодом старший продюсер Української служби радіо ВВС в Лондоні. Із 1996 року професійна діяльність на телебаченні – ММЦ-Інтерньюз у Києві, Телевізійна Служба Новин на каналі «1+1», на Новому каналі, з 2000 року робота над авторською програмою «Нічна драматургія» на каналі СТБ з поверненням на радіо Української служби ВВС у Лондоні. Ведучий програми «Свобода слова» на каналі ICTV та автор музичної програми «Пора року» на Радіо «Ера FM», експерт проекту ЄС «Розвиток медіа-навичок» та викладач Київського інституту журналістики та Маріупольського державного університету. Лаурет премії «Телетріумф» як ведучий і в складі команди програми «Свобода слова». Із 2013 року один із співзасновників «Громадського радіо». Автор багатьох (неопублікованих) творів та (опублікованих) перекладів з російської на українську і з української на англійську.

Про тренінг

Тема – тонкощі професії радіожурналіста; ризики пропаганди в медіа; правила ведення інтерв’ю; лайфхаки про професію, поради розташування мікрофону, виходу з конфліктних ситуацій.

Практичне завдання

Написати й подати до однієї сторінки пропозиції радіопрограми з залученням слухачок і слухачів для місцевого (наприклад, університетського) радіо. Пропозиція має містити назву, тривалість, періодичність програми, визначення цільової аудиторії, визначення способів взаємодії зі слухачками й слухачами (наприклад, дзвінки до студії, надсилання повідомлень на е-адресу чи в інший спосіб, запрошення слухачок і слухачів до студії тощо).   Запропонувати дві теми, які можуть бути обговорені чи в інший спосіб розкриті в цих програмах: одна тема – для дебюту програми, друга – для чергової програми вже в перебігу її регулярної видачі до етеру. Запропонувати гасло програми, довкола якого можна розбудувати кампанію популяризації програми.